درمان سنتی چینی را می توان جایگزین خوبی از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان سنتی چینی را می توان جایگزین خوبی از دیالیز

معمولا، افراد مبتلا به نارسایی کلیه خواهد شد توصیه می شود به دیالیز و یا انتظار برای پیوند. اما در واقع، برخی از داروها چینی دیگر می تواند درمان های جایگزین، که می تواند این بیماری با عوارض جانبی کم و اثر درمانی قابل توجهی درمان وجود دارد.

درمان سنتی چینی به عنوان درمان جایگزین دیالیز و پیوند است به طور گسترده ای استفاده شده است، معروف ترین دهان هستند طب چینی درمان، Maikang ترکیب، داغ فشرده سازی درمانی و پا حمام درمانی. همه داروها در آنها هیچ سمیت کلیوی، بنابراین در طول درمان، آنها را آسیب بیشتر به کلیه ها را ندارد. با توجه به افراد نشانه های مختلف، پزشکان طرح درمان های مختلف با توجه به شرایط بیماری بیمار را و درمان های مختلف را انتخاب کنید. اگر شما علاقه مند در آن درمان هستند و یا می خواهند بدانند که آیا شما مناسب برای آنها، شما می توانید با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما آن را برای شما تجزیه و تحلیل. همه اطلاعاتی که ما ارائه بدون پرداخت هزینه است، به طوری که در مورد آن نگران نباشید.

درمان سنتی چینی در حال حاضر توسط مردم بیشتر و بیشتر دوست داشتم، با توجه به اثر درمانی قابل توجه آن است. اما برخی از افراد ممکن است اثر شک، چرا که در زمان گذشته، بیماری کلیوی نمی تواند معکوس شود. این بود، اما در حال حاضر می توان آن را از طریق بهبود عملکرد کلیه معکوس شود. بنابراین برای افرادی که در مراحل اولیه هستند، آنها می توانند شانس بازگشت به زندگی عادی با کمک درمان سنتی چینی دریافت کنید، برای افراد مبتلا به مرحله پیشرفته، آنها ممکن است می تواند بیماری را معکوس کاملا، اما آنها می توانند یک زندگی با کیفیت بالا لذت ببرید .

اگر شما به دنبال برای برخی از درمان های جایگزین دیالیز، درمان سنتی چینی می تواند انتخاب خوبی است. اگر شما هر گونه کمک نیاز، انجام مردد برای ارسال ایمیل به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: